آخرین اخبار

چهارمین جلسه مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی با حضور مدیران مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی بخش غیر دولتی مستقر در تهران در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۵.۲۶ در آن مرکز برگزار شد.

جلسه با حضور گروه چهارم از مدیران مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی بخش غیر دولتی استان تهران و همکاران معاونت فنی مرکز ملی در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۵.۲۶ به صورت حضوری در محل مرکز ملی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا اصلاحات اساسنامه و آیین نامه جدید و سند سیاست های آموزش مهارتی و حرفه ای تبیین شد و چشم انداز مرکز تا سال ۱۴۰۴ توضیح داده شد. سپس مدیران مراکز گزارش عملکرد، برنامه ها و نقدها و پیشنهادات سازنده خود برای بهبود و تسریع و تسهیل فرایندها و ضوابط را بیان نمودند، از جمله مطالبات مدیران مصوب شدن دوره های حوزه پوست و مو، زیبایی، لیزر، ارتودنسی و ساماندهی دوره های مربوط به حوزه پرستاری، برقراری امتیاز آموزش مداوم برای دوره ها وایجاد سازوکار و بستر مناسب جهت فعالیت در سطح بین المللی و تاکید بر تدوین و اجرای دوره های مربوط به حوزه سالمندان با توجه به نیاز جامعه مطرح شد و در پایان به پرسش های حاضرین پاسخ داده شد.
لازم به ذکر است این جلسات در سطح کشور با حضور کلیه مدیران مراکز بصورت قطبی برگزار خواهد شد و از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ بطور فصلی تداوم خواهد یافت.

لینک خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *